Działanie 16 „Współpraca” w przedmiocie operacji: tworzenie krótkich łańcuchów dostaw na zasadach płatności zryczałtowanej

1. Numer umowy o przyznaniu pomocy 00056.DDD.6509,10221.2022.14

2. Tytuł operacji Jajko i miód z serca Prus – rozwój grupy.

W skład konsorcjum wchodzi 4 pszczelarzy i jeden hodowca kur niosek, jego celem jest rozpoczęcie wspólnej sprzedaży, zwiększenie konkurencyjności. 

3. Wskazanie osoby pełniącej funkcje związane z kierowaniem operacją zgodnie z umową o przyznaniu pomocy

Barbara tel. 727696266; e-mail  barbara@ekologicznerolnictwo.pl

4. Wskazanie podmiotów wchodzących w skład grupy operacyjnej:  

Łukasz tel. 669942990; e-mail lukaszwalerowski@gmail.pl  

Andrzej tel. 508266511; e-mail andrzejtymoszczuk@gmail.com  

Dorota tel. 603764523; e-mail sliwkaolsztyn@gmail.com  

Aleksandra tel. 508 382 688; e-mail olatymoszczuk@gmail.com                                                                                                                                                

5.Słowa kluczowe umożliwiające identyfikację  przedmiotu operacji: łańcuch dostaw, marketing i konsumpcja

6. Okres realizacji operacji od 0 1 – 0 7 – 2 0 2 2 do 0 1 – 0 7 – 2 0 2 4  

7. Źródła finansowania operacji Środki EFRROW, krajowe środki publiczne  

8. Całkowity budżet operacji 325 000 zł

9. Wskazanie obszaru na poziomie NUTS 3 określonego w załączniku I do rozporządzenia (WE) nr 1059/2003 Parlamentu Europejskiego   i Rady z dnia 26 maja 2003 r. w sprawie ustalenia wspólnej klasyfikacji Jednostek Terytorialnych do Celów Statystycznych (NUTS) (Dz. Urz. UE. L 154 z 21.06.2003, str. 1, z późn. zm.); Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 14, t. 1, str. 196), na którym realizowane będą główne zadania w ramach operacji

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Polska 2014PL06RDNP001 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

10. Krótkie podsumowanie operacji, zawierające opis celów i głównych zadań do zrealizowania oraz wskazanie oczekiwanych rezultatów Rozpoczęcie wspólnej sprzedaży, zwiększenie konkurencyjności. Stworzenie nowych punktów sprzedaży, pozyskanie nowych klientów i poszerzenie oferty produktowej. 
Commencement of joint sales, increasing competitiveness. Creation of new points of sale, acquisition of new customers and expansion of the product offer.

11. Główne korzyści, jakie będą wynikać z zastosowania poszczególnych lub wszystkich przewidywanych rezultatów operacji dla ich adresata Większa dostępność lokalnych produktów. Greater availability of local products.

12. Adres strony internetowej dotyczącej operacji  www.jajkoimiod.pl